nyár +

2009.06.03. 12:09

hellobello.

kicsit visszaevezve a nyár topicra, mostmár elég élesen kirajzolódott ki mikor mit csinál hogyan merre.

mivel tehát egyesek minimum július 16-23.-ig barcelonában lesznek, én meg augusztus 10.-töl utazom sokfele, így macival tegnap arra jutottunk, hogy osztrákiában való biciklizésre senkinek nem lesz se ereje se pénze. viszont.

augusztus elejére maradhatna a kerékpár téma, de mit szólnátok egy balaton melleti triphez. például lemennénk keszthelyig vonattal, az ugye a bal felső csücsök és északon elindulunk visszafele egészen akaliig, ami nincs közel, én ugy 60km köré becsülöm, de nem is teljesithetetlen. persze levi beleegyezése kéne, hogy ott mondjuk egy estét el lehessen tölteni, bemelegitvén a sziget-ellenpartyra, de ezt most csak példaképpen irom, lehet máshogy.

utána tovább lehetne menni a keleti csücsökig, keneséig, ahol szintén én fel tudom ajánlani a nyaralónkat 1-2 éjszaka erejéig, ami mondjuk nem tul tágas, viszont annál közelebb van a parthoz :)

végül meg sem állnánk földvárig, ahol pedig még eltölthetnénk pár pub-likos estét.

ez igy egy nagyon kellemes és végképp nem megeröltetö tura, de ötleteljetek mit lehetne még. mindenesetre ez legalább semmi szervezést nem igényel azon tul, hogy a nyaralótulajok lebeszélik a szállást, hát persze jó idö sem ártana. amugy meg... vonatjegy, csomag és hello. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomo.blog.hu/api/trackback/id/tr641160970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

levencse 2009.06.03. 14:29:59

adom3, de úgynézki én 7én jövök haza danikáéktól

audrey-anne 2009.06.03. 15:12:42

akkor csak a nyaralokulcsot kérjük el :D de amugy az már nem nagyon jó, nekem 8.-ára legkésöbb itthon kell lennem :(

[technoviking] 2009.06.03. 17:35:55

illegálbuli a leviék nyaralójában. levi ne figyelj ide

levencse 2009.06.03. 17:53:11

jó de akkor hogy fogjátok megtudni hogy a nyaralókulcs mindig itt lóg az előszobában a kabátok alatt, a riasztó kódja pedig

gyopipötyipittyompetipéter 2009.06.04. 14:50:04

Hát, sejtettem, hogy ez lesz, de a pénz valóban nagy úr, a többség akarata meg pláne. Viszont én sztem 3.a 4.e környékén tudok csak csatlakozni, bármit is csinálunk (bárhol).

vasdani 2009.06.04. 19:25:50

levi te 7én jössz haza?

mandi.a38 2009.07.04. 09:10:14

most akkor hogy? és mi? mettől és meddig?
szerintem húzzuk szét, hogy mindenki kivehesse a részét
mondjuk én könnyen beszélek, mert nekem nincs nyaralóm, de elhúzódhatunk 2-3 napos megállásokkal
augusztus elejétől egészen a szigetig
én július 25-én hazamegyek, de ez titok, meglepem a szüleim, és apukámnak mostmár van facebookja, úgyhogy ott ezt nem ér felhozni, onnantól tulajdonképp majdnem minden mindegy

mandi.a38 2009.07.04. 09:11:45

ja és ha valaki tud bármilyen eléggé izgalmas kiállítást, előadást, akármit, ami kultúr Magyarországon és a közelében július végére, akkor köszi
süti beállítások módosítása