Nos,
holnap indulunk,
gondoltam írok még nektek egy összefoglalót, fontos információkkal, illetve, hogy mit hozzatok mindenképp:

A busz 20:45-kor indul a Planetárium elől a Népligetből. 
Gyülekező 20:00-kor!!!
Keressetek engem, ha megérkeztetek! Én leszek a csopvez.

1, az emailben kiküldött biztosítás kötvényszámát mindenki írja fel magának és legyen nála mindig
2, a kaució 60+5€, amit a buszon fogok beszedni mindenkitől, kérlek titeket ne 500€-val próbáljatok fizetni, mert nem adok vissza
3, ágyneműhuzatot hozzatok
4, amit érdemes minden szobába hozni: konyharuha, fürdőszoba kilépő, mosogatószer és szivacs, pzs, wc papír, törölköző, toast sütő, stb stb stb, a lényeg a sok kaja meg pia!!
5, fürdőruha az Ibiza partyhoz, illetve a szauna-medence kombóhoz
 
Végül Gönci Gábor (Ster) velünk fog lakni. Akivel tudtam egyeztettem a dologról és mivel nem váltott ki nagy ellenállást a dolog, kicsit átvariáltam a szobabeosztást.
Így csak egy üres helyünk van, tehát csak 40€-t kell fizetni. Mindenki saját belátása szerint járulhat hozzá, Ster és én biztos beleadunk.
Tehát a szobák:
 
6os: Dunay Gábor, Ihionvien Katrine, Kelemen Zsófia, Lantos András, Lázár Bence, Szóró Júlia
6os: Battha Gáspár, Klára Levente, Nyitrai Balázs, Máriássy Miklós Dávid, Vas Dani, Mikola Bálint
6os: Lengyel Nóri, Lestyán Adrienn, Neményi Zsófia, Gönci Gábor(Ster), Vas Marci +1

4es: nincs változás, Dodó, Viki, Andi Peti

10es: nincs változás

 

Kérek  mindenkit még egyszer, hogy a szobatársaival tartsa a kapcsolatot, küldje tovább az emailt, ha véletlenül kimaradna valaki a címzettek közül!

 

Köszönöm!

Holnap találkozunk. Ha bármilyen kérdésetek van hívjatok!

 

Vas Márton aka marTone
http://web.me.com/martone

+3620 444 21 92

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomo.blog.hu/api/trackback/id/tr191711348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása