"A 2009.11.12-én tett internet szolgáltatásban tapasztalt hibabejelentése

érdekében technikus kollégánk 2009.11.13-án megpróbálta orvosolni a
problémát, mert Ön akkor nem tartózkodott otthon, illetve az
adatbázisunkban
nyilvántartott telefonszámon sem sikerült a kapcsolatot felvennünk Önnel.
Kérjük, amennyiben az Ön által észlelt hiba még jelenleg is fennáll,
jelezze
társaságunk felé a 1221-es telefonszámon."

Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban tartózkodtam,
és
a kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem. Az, hogy mint utólag
kiderült, Önök nem tudnak beírni egy telefonszámot, úgy vélem nem az én
hiányosságom. A megadott címen található lakás nincs körülvéve sem
vizesárokkal, nem vezettem villanypásztort a kaputelefonba, valamint
nagytestű harci kutyák sem őrzik azt. Két kollégájuknak furcsamód már
sikerült eljutni a lakásba, valamint felhívni engem a rosszul rögzített
telefonszám ellenére - bizonyára Danny Blue és Christian Panthera - szintű
telepatikus képességeik segítségével. Mivel a kollégája baszott kijönni, és
a hibát nemi szerve ritmikus húzogatásával próbálta elhárítani, az általam
érzékelt probléma még mindig fennáll. 9 -szer pofáztam el maguknak, hogy
hibás a modem, amit Önök biztosítottak. Maguk hülyének néztek, hiszen az
Önök adatai szerint minden rendben.

Ezek után persze még én hívjam fel magukat 10-edjére is, amivel úgy vélem,
kimerítik a pofátlanság határát. Véleményemet az ügyről, a szolgáltatásról
és a cégükről egyetlen köpéssel kifejezhetem. Öröm az ürömben, hogy
ügyintézőik nagyon kedvesek és segítőkészek, az meg egy másik dolog, hogy a
"kapcsolja ki a tűzfalat és a vírusirtót" - színvonalú tanácsaikkal
nyugodtan kitörölhetem ám a seggem. Ha kellemes társalgásra vágyom, egy más
jellegű emelt díjas telefonszámot tárcsázok. Mellékelten bátorkodtam
elküldeni az önéletrajzomat is, mivel ennyi szaktudással én is rendelkezem,
ezért örömmel lennék egy ilyen remek, dinamikus csapat tagja.

Szerencsére szolgáltatásuk ingyenes, vagyis pontosan annyiba kerül,
amennyit
ér, ez megmagyarázná, miért is akciós az első három hónapban. Megkísérlem
elmagyarázni még egyszer, utoljára: 1. A problémán forrása a hibás modem.
2.
Önök küldenek egy szerelőt, aki ért a számítógéphez, valamint egy működő
modemet, továbbá egy hálózati kábelt, mivel ez a szar ami itt van, csak
fojtogatós szexre alkalmas, másra nem. 3. Küldenek a szerelővel egy embert,
aki tudja használni a telefont, a kaputelefont, valamint a liftet, bár
jöhetnek lépcsőn is, így ez csupán ajánlott opció. 4. Kicserélik a modemet.
A szerelő bejön, köszön napszaknak megfelelően, leveszi a cipőjét,
visszautasítja a felkínált frissítőt és kicseréli a modemet. A közlekedős
ember kint marad. 5. Aláírom a munkalapot, a szerelő elköszön és kimegy. 6.
Működik a szolgáltatás és mindenki boldog.
Amennyiben a fenti hat pont nem megvalósítható, akkor ne fáradjanak a
szolgáltatás kikötésével, mert kibaszom az egészet a picsába, mivel Önök
megvalósították a szerződésszegés fogalmát, ugyanis ez nem szolgáltatás,
hanem egy fos. Egy FOS.

Feltételezem, Önök jobban szórakoztak levelem olvasása közben, mint
jómagam,
de ne gondolják, hogy viccnek szántam, ez egy kibaszottul HIVATALOS PANASZ.
Sajnálom, hogy méltatlan helyzetbe kerültem maguk miatt, de csak azoknak
adom meg a tiszteletet, akik : 1. Szintén megadják, 2. Kiérdemelték, 3.
Félek tőlük. Sajnálatos módon Önök egyik kategóriába sem esnek bele, ezért
hát levelem keserédes hangvétele. Amennyiben hajlandóak rendesen végezni a
munkájukat, akkor Önök felhívnak az általam megadott telefonszámon, és egy
Önök által kiválasztott időpontban készséggel állok rendelkezésükre.

Várom megkeresésüket! Nyomorékok.

Tisztelet nélkül:

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomo.blog.hu/api/trackback/id/tr361690543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsemlekocka 2010.03.29. 15:58:25

A mai UPC szerelési tapasztalatom kapcsán a keresőm nyomban téged dobott ki. A fenti nyilatkozatod minden pontjával mélységesen egyetértek, akár én is írhattam volna ezt a bejegyzést, ha tudnék ily ékesen fogalmazni. Annyival kiegészíteném, hogy hozzám még szerelőből is a legalja, mufurc, kiosztós vénember jutott, aki sajnos azt sem tudta, mi az, hogy "letölteni", szerencsémre a telefonon felhívott kollégája kisegítette. Egy valamit nem értek csak: akkor miért ő a szerelő???
Mégegyszer köszi ezt a találó fogalmazványt!
süti beállítások módosítása