übakool

2009.05.06. 19:01

Ez mi ez?

Hosszas fejtörés után sem egyértelmű, vajon komolyan van-e gondolva az 50 legkúlabb magyar listája, bár a kísérő szövegek annyira nevetségesen szánalmasak, hogy ez kevéssé tűnik valószínűnek, az viszont biztos, hogy egy létező véleményt artikulálnak, ami már önmagában is elég lehangoló.

(Mindenki választhat, milyenné szeretne válni; Tonyót lestoppoltam)

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomo.blog.hu/api/trackback/id/tr341106720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

audrey-anne 2009.05.06. 19:16:26

Nem mondod, hogy Magyarország 18. legmenőbb és legstílebb embere a XENKA????!!!!! WÁÁÁÁHÁÁÁÁÁÁÁÁHÁÁÁÁÁ :D :D :D Na már most menő vagyok, hogy a barátnőm benne van a top 20-ban, hát ezt nem birom feldolgozni, a macskarugjameg. :D

just jack 2009.05.06. 19:48:15

ti erről még nem hallottatok?? pedig már facebook-quiz is készült hozzá... az egész annyira nevetséges... habár én se tudom eldönteni, hogy ezt komolyan gondolták-e..

aúgymeg ha a bálint a tonyó akkor én meg a veszéjes áron. stipistopi

(btw. bálint, figyelemreméltó a blogtechnikád:))

levencse 2009.05.06. 19:54:45

tonyót lefoglaltam meg stipistopi veszéjes áron. gáz. ahelyett hogy inkább dolgoznátok rajta hogy ti is felkerüljetek..gyerekesek vagytok, nőjetek már fel. bár mondjuk esélyetek az pont nincs.
üdv
je suis belle tibi

(jaigen, egyáltalán milyen blog ez?? ti is valami idióta öregdiák banda vagytok akik itt nosztaklgiáznak mi? gáz.)

[dodo] 2009.05.06. 19:57:55

van egy kedves kitartó kommentelő, aki minden női magyar atomkúlsághoz odaírja az igen tömör és kifejező mondandóját, azaz: dugná.

audrey-anne 2009.05.06. 20:28:36

Levi te tényleg mindig lázadsz :)

[technoviking] 2009.05.06. 21:09:35

baszdmeg hát ezt nem hiszem el. na most már tényleg megyek és kiugrom az ablakon. ég veletek.

vasdani 2009.05.07. 16:24:13

engem ez annyira nem rázott meg, de szerintem azért mert mutathattak volna más egyéb számomra legalább ennyire ismeretlen embereket akkor se váltott volna ki mást belőlem, mint fél szemöldökemelési próbálkozás gondolatát ebéd után... mondhatni leszarom

delazavagyok

gyopipötyipittyompetipéter 2009.05.08. 14:10:29

hát nekem azért ez fáj! Egyáltalán mi az, hogy "kúlság" . Ebben csak az a szomorú, hogy ezeknek az embereknek a többsége, nem igazán csinál semmit, csak építgeti a lazaságát egész életében. Nem néztem végig, de mondjátok, hogy Majka is fent van a listán!! :)

gyopipötyipittyompetipéter 2009.05.08. 14:13:33

Ja, és a xenkáról csak annyit, hogy tavaly még 10. volt. Ehhez képest idén elég rossz évet zárt. De biztos az érettségi, meg a sok stressz...
süti beállítások módosítása