Síelés 2010. Update 4

2009.10.15. 10:13

 Íme a legfrissebb infók:

Biztosan lesz Nemjuci

lesz Hypnosis is: Jinx  fog játszani, sztem electrohouse-t, de meglátjuk

lesz ElectoGhetto Ster-rel

NVC: még nem tudom, Levi? az a gond,h már van időpontjuk a síelésre itthon...

 

Még egyszer mondom, hogy, ha akarjuk a jó szállást, akkor qva gyorsan jelentkezzünk már!!

ezt nálam kell, 100euro az előleg

hívjatok, írjatok csak legyen már vmi

+36204442192

vasacska@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomo.blog.hu/api/trackback/id/tr991451426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[technoviking] 2009.10.15. 11:11:42

én oda megyek ahol nvc van:)

levencse 2009.10.15. 13:31:14

holnap beszélek velük szeméyesen, laci nemigen tűnt úgy hogy meg lett győzve. egyrészt mert volt itt ő tavaly és nem túl jó emlékei vannak a helyről (homar.blog.hu/2009/02/02/megvezette_utasait_az_exit - olvassátok el mind a hármat, persze ez nem jelent semmit az idei síeléssel kapcsolatban). plusz a szervező srác csakegy embert akar kivinni, ők meg még abban benne is lettek volna hogy mindannyian kimennek, de így nem. plusz a feb 6-a már foglalt nekik a merlinbe. de megkérdezem mégegyszer.

marTone · http://web.me.com/martone 2009.10.15. 14:23:08

én elolvastam a cikket, itt-ott biztos túloz kicsit, de lehet,h tényleg átbaszták őket
Laci nekem direkt mondta, h náluk sosem fordult még elő ilyesmi (túlfoglalás stbstb)
Meg mivel ismerősről van szó sztem kizárhatjuk az átverést.
Amúgy király vagy Levi, hogy ilyenekkel reklámozod az idei síelést :/

levencse 2009.10.15. 14:29:12

bazzeg én csak feltettem ezt hogy képben legyen mindneki hogy VOLT ilyen. én se gondolom hogy ilyen lesz, csak mágiscsak tudjuk hova megyünk. ez nem a partycamp volt, és feltételezem nem is az a szállás ahova megyünk

levencse 2009.10.15. 14:29:44

meg szerintem egyedül a szervező lacinak érdeke hogy reklámozva legyen a síelés

marTone · http://web.me.com/martone 2009.10.15. 15:03:50

@levencse: itt a kokomon szted kinek reklámozod Levi? :D
de amúgy igazad van...
én akkor se tettem volna ide, azért,amit mondtam, de mind1

Medve Úr 2009.10.15. 19:24:26

Jajj télleg ide mentek tavaly a Berkesék, nem csodálom h ha tübbet nem akarnak azok után amit átéltek...:S De ez más szervezés, reméljük h nem a hely sajátossága hanem az exit balfaszsága volt csak ami negativ volt... ajvééé

levencse 2009.10.16. 03:59:31

jólesz punktum madafaka

[technoviking] 2009.10.16. 10:14:58

na de akkor mondjatok már vamit hogy pl az illuvisionnek mik a feltételek. most nem akarok bomlasztani és hasonloak, de eddig nem igazán fogott meg ez a partysitábor
süti beállítások módosítása