Síelés 2010 Update 1.

2009.10.05. 23:32

 Többetek kérésének eleget téve íme néhány információ az aktuális sítáborról:

(ha vkinek még nem szóltam volna róla, akkor most szólok:) 
 
Azt hiszem ez a pontos dátum, de pár nap eltérés lehet 2010.01.30 - 2010.02.06.
Helyszín: Risoul, Franciaország  http://en.wikipedia.org/wiki/Risoul
Ár: kb 260 - 270euró, ebben szállás, út, bérlet van benne; a szállás apartmanos, úgy tudom viszonylag fullos, ja és természetesen pályaszállás
Minden este bulik lesznek, (többféle stílusban) ha minden jól megy sikerül leszerveznem néhány híresebb arcot is, én is fogok játszani sokat:) mindenki nagy örömére.
 
Na most hirtelen ennyi jutott eszembe, amint tudok pontosabbat szólok.
Ha vmit kifelejtettem volna, szóljatok!
 
-- 
Vas Márton aka marTone

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomo.blog.hu/api/trackback/id/tr421430508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medve Úr 2009.10.06. 09:16:48

Oohyeah. Persze értem én hogy a szervezés meg minden miatt fontos már beszélni ezekről, de bassza meg, miééért???? így beleőrülök a távoliságába!!! Ott akarok lenni, most! Jó lesz ez is:D

Medve Úr 2009.10.06. 17:11:15

Na mi az isten van, csak én egyek vagy mi:D?

audrey-anne 2009.10.07. 00:26:55

köszi Marci, csókoltatlak:) én ma beszéltem Petivel a tavalyiról, de akkor ez gondolom tökéletes mindenkinek, habár a snowattack már bejáratott dolog, de én bizom ebben is. ha te mondod:)
süti beállítások módosítása