biciklitúra Osztrákiában?

2009.05.03. 15:24

Már tavaly is felmerült az ötlet, hogy nyáron elmehetnénk egy 5-6 (vagy több) napos biciklitúrára Ausztriába. Hát én most is felvetem :-)

Elvileg létezik egy kiépített bicikliút Passautól Bécsig,végig a Duna mentén, ami valószínűleg elég szép. Erre gondolt tavaly viking barátunk és erre gondolok most én is. Nem tudok semmi pontosat, mármint hány nap, hol lehet megszállni stb, egyelőre csak kíváncsi lennék, hogy van-e rá érdeklődés. Ha van, szívesen megszervezem, bár ez nem igényel túl nagy munkát szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomo.blog.hu/api/trackback/id/tr921100446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[technoviking] 2009.05.03. 15:55:51

Van egy könyvem ami erről szól, ha gondolod odaadom majd, amugy ez a tura kb 8-10 nap, de ha nicns annyi idő akkor lehet hajtani mint az állat - ami szerintem nem jó, mert rengeteg a látnivaló - vagy le lehet csapni az elejét vagy a végét..inkább a végét.

[technoviking] 2009.05.03. 15:58:44

a szervezés meg anniy, hogy maximum érdemes kemping helyet foglalni, hogy ne maradjunk hoppon.

audrey-anne 2009.05.03. 17:36:02

na, örülök peti, hogy szóbakerült ez csütörtökön, csak igy tovább :) már csak azt kell kitalálnom, hogy a nagyon stilus biciklimre hogyan pakolok rá bármit.

Medve Úr 2009.05.03. 18:07:16

Adott! bármikor is legyen, ott a helyem:D

gyopipötyipittyompetipéter 2009.05.03. 18:23:04

Hát igen, ha túl hosszú, inkább vágjunk le egy részt belőle. Szerintem nem lenne jó, ha az egész csak arról szólna, hogy reggel 6tól este 8ig tekerünk. Én úgy gondoltam, hogy megyünk, ahogy tudunk, aztán megállunk egy sörre, ha már nagyon szomjasak vagyunk, esetleg fürdünk, ha lehet stb.

chocoloop 2009.05.03. 23:04:59

Nagyon jól hangzik, megszavazva!
Én pont ma voltam Szentendrén biciklivel, és egyébként tök hangulatos kis út vezet odáig, vadregényes erdei kitérőkkel, úgyh ha vkinek van egy kevésbé mozgalmas hétvégéje (aminek a valószínűsége a következő hetekben fokozatosan csökken), akkor oda is kinézhetünk bármikor ráhangolódásképpen.

[dodo] 2009.05.03. 23:29:10

az ötlet rendkívül szimpi.

audrey-anne 2009.05.04. 14:56:13

ez arra emlékeztet, amikor 8. utáni nyáron mentünk az ominózus biciklitáborba Vargával és elötte volt egy ilyen kis szentendrei kiruccanás teljesítményfelmérés végett... :) amugy mi is megyünk most vmikor megint.

[technoviking] 2009.05.06. 12:52:48

@gyopipötyipittyompetipéter: mikorra tervezed?

megkérdezem a vonatjegyet. de kb 20e körül van szerintem.

[technoviking] 2009.05.07. 17:24:40

jólvan peti, ne válaszolj

vasdani 2009.05.07. 18:06:42

Én adom a Bala-tó körül is akár, ha itthovagyok egyáltalán...

[dodo] 2009.05.07. 22:09:33

nem augusztus eleje-közepe a terv?

gyopipötyipittyompetipéter 2009.05.08. 11:24:11

Na bocsi, de szentségtörést követtem el és két napig nem néztem a kokomot:)
A lehetséges időpontok szerintem: közvetlenül balatonsound után, aug elején (bár, ha akarunk vmi nagyobb nyaralást csinálni közösen, akkor ezt az aug elejét erre kéne fenttartani)és aug végén. Dátumot nem akarok és nem is tudnék írni, de most ez annyira nem is fontos még

mandi.a38 2009.05.10. 19:05:35

Nagyon örülnék, ha augusztus elejében egyeznénk meg, mert én csak akkor leszek itthon.

Horvátország pedig még kérdéses téma.
Gondolom, ti mindkét helyre mentek, én ha lehet a kettő közül a biciklizést választanám, szóval horvátba menjetek nyár végén :).
Bár ahogy hallom, oda többenmenés lesz, és a többség aug elején ér rá.
Sokan minden évben ott nyaralunk, viszont a chilleléshez mindenkinek van kedve, ahogy hallom.
De azt hamarosan meg kell szervezni. Igazából már tegnap.

De akármi is lesz, augusztus első 10 napját mindenképp veletek szeretném tölteni.

audrey-anne 2009.05.10. 21:48:53

Én is támogatom ezt az álláspontot, hogy augusztus elején menjünk biciklizni, amennyiben ez lehetséges. Utána mehetünk akalira sziget ellenpartyzni, és menjetek Horvátországba augusztus végén, ha lehet, akkor gondolom nekem gólyatábor lesz, meg én megyek már oda júniusban. Elég kanbuli-gyanús a dolog :)
süti beállítások módosítása