Spring Bounce élmények

2009.04.05. 19:30

 Hola minden cinetrippernek :)

Köszi még1x, hogy ilyen szép számmal jöttetek. Remélem mindenki jól érezte magát, nekem nagyon tetszett az egész.

Írjatok véleményeket, élményeket stb stb... ja és igyatok hashajtót

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomo.blog.hu/api/trackback/id/tr281048107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

audrey-anne 2009.04.05. 21:00:30

Csodálatosan gyönyörű sparty volt, én nagyon jól éreztem magam. Marci te pedig hoztad a formádat!!! :) gratgrat

marTone · http://web.me.com/martone 2009.04.05. 21:04:50

@audrey-anne: köszi szépen
de csak úgy lábjegyzetben: köszi mindenkinek a kedves szavakat, jól esik tényleg :) de nem azért nyitottam ezt a postot v mit h fényezzem magam :)
ettől függetlenül tényleg érdekel a véleményetek

chocoloop 2009.04.05. 23:44:21

Nagyon jóféle volt ez a buli, soha nem gondoltam volna, h ennyire minimál zene ennyire ösztönös mozgásra késztet.
Marci, a Te szetted pedig Ludmillával osztozik az én eddigi pure electronic élményeim dobogójának legfelső fokán (persze a merítés is kisebb, de az érdem nem).
Mi a címe annak a Pendulum számnak, amit játszottál?

just jack 2009.04.06. 10:04:28

nagyon durva volt ez a buli. én még most is csak próbálom feldolgozni... elképesztő őserő munkált mindenben és mindenhol... de pont ezért helyenként nekem már kicsit ijesztő volt a téma. de az az utsó másfél óra az teljesen classic volt, nemvitás

[technoviking] 2009.04.06. 22:51:30

király volt, föleg a látvány, csak az embereket kellett volna kicsit egy sokkolóval a víz alatt megcsiklandozni.sok szőrös csimpánzblöááá

levencse 2009.04.08. 16:40:30

chocoloop a keresett szám: prodigy - invaders must die
süti beállítások módosítása