MTV Swung

2009.03.27. 11:42

 Képzeljétek meghívtak parádézni a hétfői Swungba.

Hétfőn 22:00-tól lesz az élő adás. Kíváncsi vagyok mi lesz.

Ha valaki sokat fizet bemondom a nevét a TVben :D woouw ooh

Na ennyi, majd nézzétek!

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomo.blog.hu/api/trackback/id/tr191028932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

just jack 2009.03.27. 12:15:17

wow! Marci a celeb!:) ez nagyon menő! remélhetőleg innen már exponenciálisan felível a kárrijer, de az a műsor... háááát... nem tudom láttál-e már belőle részt. ott ül a studióban superman, aki megállás nélkül pofázik, de frankón kábé a fülén veszi a levegőt. kurvára nem hagy egyetlen vendéget se szóhoz jutni, és ha mégis akkor meg lesül az arcáról, hogy mennyire leszarja, amit magyaráznak neki. meg ott ül egy izé, egy valamilyen lény, asszem az a neve neki, hogy gyula, akit konkrétan azért tartanak, hogy amikor a bájos műsorvezetőből kifogy az ihlet (és ugye nyilván ilyenkor sem engedheti, hogy a vendég beszéljen), akkor valami hűdefrappáns, legalja dologgal bealázza azt a szerencsétlent, aki nem is vágja le, hogy épp szarba lett tiporva. úgyhogy szerintem vigyázz, mert ez tényleg egy hamisítatlan, tenyerestalpas paraszt. de ez már tényleg csak a hal a tortán:)

holnap mi lesz srácok? hol kezdünk a hajó előtt?

marTone · http://web.me.com/martone 2009.03.27. 12:30:00

@just jack: jaja vágom h milyen a műsor
meg a supermant alapból utálom, vmiért nem szimpi plusz sztem szar Dj, mondjuk talán a zenei ízlése rendben van, meg ismer ezt-azt
reméljük, h nem arra lesz kihegyezve a dolog h bealázzanak
amúgy elvileg a cinetripről fogunk beszélgetni...
kérték h írjam meg tudok e lemezjátszót hozni ...???
pffff
mivan??? MTV vaze!! minumum pimp my turntable v vmi, méghogy én vigyek
na mind1, mondtam h faszt, hozzon más

De talán jó lesz vmire ez az egész, igazából csomó emberrel összehaverkodtam a döntőn, meg azóta,
hátha kisül belőle vmi okosság

holnap mindenképp vmi legyen, de ne 7től mert akkor befáradunk mire odaérünk (legalábbis én tuti:)
sztem 9 fél10, iszunk párat meg ráhangolódunk oszt usgyi,
kik jönnek?

vasdani 2009.03.27. 13:08:37

8:30tól albán-magyar vagy itthon vagy máshol de tuti nézem, akit esetleg még rajtam kívül érdekelne az vagy átjöhet, vagy nem. Ha nem akkor édesapukámmal fogom nézni a padláson, ha igen akkor mással is. Az kb 10ig tart utána még nemtudom. Az a baj h olyan helyeken ahol adják a városban ott nem lehet olcsón berúgni. ha nyerünk akkor azért iszunk, ha nem akkor azért. a vége ugyanaz.
Az idejövéssel az a baj, messze van utána a hajó, mire odaérsz kijózanodsz. na cső

¡jackson! 2009.03.29. 19:56:06

az illuvision-t mint olyat megemlíthetnéd...

¡jackson! 2009.03.30. 02:00:18

mi az hogy minek? fasznak. mi az hogy minek?

[technoviking] 2009.03.30. 03:10:26

azért fizetni kell azt tudod

vasdani 2009.03.30. 22:30:49

ez nagyon jó műsor volt... büszke lehet magára superman, elmehetne olyan nyerőműsoros lánynak aki a seggén veszi a levegőt és folyamatosan pofázik...ja nem azok legalább összefüggően egy témáról...

chocoloop 2009.03.30. 22:45:27

Labdabirtoklási arányok: Superman:vendégek
99:1
Nem értem az MTV miért nem rakja helyre ezt az embert, ez így gyakorlatilag nem egy beszélgetős műsor, hanem egy monodráma. Inkább írhatna egy könyvet 'Mi a művészet? - avagy a kubizmus és a hiphop közös gyökereiről' címmel, felraknám Gesztesi Károly 'Bulik, balhék, sztorik' c. opusza mellé...

marTone · http://web.me.com/martone 2009.03.31. 00:19:35

hát ja
nem nagyon tudtam mit mondani...
majd a cinetripen meg én nem hagyom játszani, ez lesz a bosszú
a legszebb az volt, hogy mondták h mixeljünk amíg ők dumálnak, de hang az nem volt,
ti hallottatok bármit is??
meg h majd cserélünk és akkor azok játszanak akik cdt hoztak, de az se szólt...
szóval ezt az MTVs dolgot is eléggé magyar módon sikerül itthon művelni
kicsit sajnálom h szar volt, de mondjuk nem is vártam tőle sokkal többet
majd szombaton :D
süti beállítások módosítása