Hi all ismét!

Nagyon köszönöm, hogy ilyen rendesen szavazgattatok, nem gondoltam volna, hogy kb 300szor (nem tudom mi lett a vége) ráklikkel bárki is a nevemre ;P

Azt is köszi, hogy végig szurkoltatok, bíztattatok, illetve, hogy aki tudott eljött a Merlinbe. Remélem jól éreztétek magatokat. Tényleg köszi!

Aki nem tudná, hogy pontosan mi történt, annak egy gyors összefoglaló:

két teremben folyt a döntő, én a Bar résznél játszottam

fél órás szetteket kevertünk, köztük 1-2 perces átállásokkal

én voltam az utolsó, 01:30-tól

utána jött az eredményhírdetés

a zsűri végül a 12 döntősből hatunknak adott lehetőséget, hogy bizonyítsunk a Rudasban is április 4-én (nekem ítélték a zsűri különdíjat, ami qva király, tökre örülök) +kaptam egy tiszteletjegyet a tegnapi Cinetripre

Hát gyerekek nem tudom, hogy Ti voltatok e már ilyen bulin, de a következőre mindenképp gyertek el; nem lehet leírni mi folyt ott, beszarás, megállazész és stb.

A MUST

 

a Merlinben készült video és a mix hamarosan elérhető lesz az oldalamon:

remélem már mindenki tudja, de azért még1x:   http://web.me.com/martone

A bejegyzés trackback címe:

https://kokomo.blog.hu/api/trackback/id/tr38989055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

¡jackson! 2009.03.08. 23:51:45

marci! jacksonmód nyomtad! mondhatni érezted. grat mégegyszer!

gyopipötyipittyompetipéter 2009.03.09. 20:22:07

Kedves Miszta'miszta'miszta' Mááártóuón!
Grat, és alap, hogy ott leszünk a következő Cinetripen. Mi nem kaphatunk tiszteletjegyet?:-)
Viszont valahogy tájékoztatni kéne a felkonferáló srácot, hogy szerencsésebb döntés lenne a részéről, ha valami olyan tevékenységet választana hátralévő életére, ahol nem nagyon kell kinyitnia a száját!

¡jackson! 2009.03.09. 22:06:37

vagy megpróbálna nem gyökér és részeg lenni egyszerre.

tényleg :D mista' mista' mista' hehehee
az azért ütött... csapott...

marTone · http://web.me.com/martone 2009.03.10. 02:56:38

cső artzok!
- örülök h még mindig tart a lelkesedésetek :)
sztem teljesen jófejek voltak az "MC"k, nektek mi volt a bajotok velük?
- elkészült a videó a partyról (Zsolónak hála); sztem nagyon állat lett,
holnap elérhető lesz a szokott helyen; ja a mix már fent van+van hozzá sendspaces link is
süti beállítások módosítása